Jan 8th ARP routing issues at NL-4 & NL-3

Since this afternoon 12:00 we have seen ARP routing issues on a part of our network. As a result of ARP table issues we temporary have seen timeouts on a part of our network. The services have been restored and should be back on-line.Due to today's partial network outage we have reviewed the cause and have decided to take additional measurements ... Lees verder »

Dec 31st New requirements for BITPAY payments.

We wanted to inform you that BitPay had informed us today (the 30-th of December, 2020) that they are updating minimum know your customer (KYC) conditions for all customers who want to pay using BitPay.   This change is necessary to comply with recent changes in the regulatory environment. Effective 06/01/21, customers paying with BitPay must ... Lees verder »

Feb 20th Gewijzigde openingsuren - Limited availability 27/02/2017 - 06/03/2017

Serveo is van 27–02-2017 tot 06-03-2017 beperkt bereikbaar.Tijdens deze periode zijn we enkel per e-mail en ticket bereikbaar. De behandeling hiervan zal met een enige vertraging plaatsvinden. Wij streven ernaar om jouw e-mail binnen 24 uur na ontvangst te behandelen en beantwoorden. In het geval van een storing kun je onverminderd een ticket ... Lees verder »

Aug 12th Gewijzigde openingsuren - Limited availability 15/08/2016 - 22/08/2016

Serveo is van 15–08-2016 tot 22-08-2016 beperkt bereikbaar.Tijdens deze periode zijn we enkel per e-mail en ticket bereikbaar. De behandeling hiervan zal met een enige vertraging plaatsvinden. Wij streven ernaar om jouw e-mail binnen 24 uur na ontvangst te behandelen en beantwoorden. In het geval van een storing kun je onverminderd een ticket ... Lees verder »

Jun 16th Gewijzigde openingsuren - Limited availability 17/06/2016 - 26/06/2016

Serveo is van 17–06-2016 tot en met 26-06-2016 beperkt bereikbaar.Tijdens deze periode zijn we enkel per e-mail en ticket bereikbaar. De behandeling hiervan zal met een enige vertraging plaatsvinden. Wij streven ernaar om jouw e-mail binnen 24 uur na ontvangst te behandelen en beantwoorden. In het geval van een storing kun je onverminderd een ... Lees verder »

Mar 7th Gewijzigde openingsuren - Limited availability 07/03/2016 - 14/03/2016

Serveo is van 07–03-2016 tot en met 14-03-2016 beperkt bereikbaar.Tijdens deze periode zijn we enkel per e-mail en ticket bereikbaar. De behandeling hiervan zal met een enige vertraging plaatsvinden. Wij streven ernaar om jouw e-mail binnen 24 uur na ontvangst te behandelen en beantwoorden. In het geval van een storing kun je onverminderd een ... Lees verder »

Mar 3rd Geplande opslag migratie / Planned storage migration 04-03 - 06-03-2016

Naar aanleiding van de DDoS aanval en als gevolg daarvan IO load problemen afgelopen januari hebben we besloten om ons Cloud Hosting platform te herzien. Zowel de capaciteit op het gebied van netwerk- als rekenkracht is de afgelopen maanden fors uitgebreid. Daarnaast hebben we ook besloten om de opslagomgeving en de limieten die de huidige ... Lees verder »

Jan 18th Server migratie a.s. vrijdag avond (Phost klanten)

Zoals bij de welkomsmailing al is aangekondigd, wordt de serveromgeving van Phost.nl en / of reseller hosting fysiek naar ons data centrum verhuisd (gemigreerd). De migratie is ingeroosterd aanstaande vrijdagnacht volgens het onderhouds-schema tussen 22:00 en 04:00 uur. Mocht u gebruik maken van een externe dns / nameserver provider, dan vragen ... Lees verder »