Serveo is van 17–06-2016 tot en met 26-06-2016 beperkt bereikbaar.Tijdens deze periode zijn we enkel per e-mail en ticket bereikbaar. De behandeling hiervan zal met een enige vertraging plaatsvinden. Wij streven ernaar om jouw e-mail binnen 24 uur na ontvangst te behandelen en beantwoorden. In het geval van een storing kun je onverminderd een ticket aanmaken via https://my.serveo.nl of support@serveo.nl

Tot slot zullen nieuwe (en betaalde) bestellingen zoals je van ons gewend bent geautomatiseerd worden verwerkt (domeinnamen, shared en reseller hosting, SSL certificaten en Cloud Servers). Dedicated Servers die gepland staan in de oplevering of nieuwe bestellingen worden tijdens deze periode opgeleverd.

In het geval van vragen en/of opmerkingen kun je contact met ons opnemen.

- - -

Serveo is limited available from 17-06-2016 untill 26-06-2016. During this period we will only be reachable by e-mail and ticket. Processing of these will be longer then usual. We tend to process and reply your e-mail / ticket within 24 hours after receiving it. You can always contact us by ticket at https://my.serveo.nl or support@serveo.nl in case of an outage.

New (and paid) orders will be processed automatically, like you are used to (domain names, share and reseller hosting packages, SSL Certificates, and Cloud Servers). Dedicate Servers which are planned to be deployed during this period or newly ordered will be provisioned accordingly.

If you have any questions, please contact us.



Thursday, June 16, 2016

« Terug