Is jouw IP geblokkeerd door onze firewall?

Onze firewall beschermt jouw hosting tegen ongewenste inlog pogingen. Heb je geen toegang tot jouw hosting en op onze netwerk status pagina zie je geen storingen? Dan is jouw IP adres naar alle waarschijnlijk opgenomen door onze firewall.

Herhaalde pogingen tot toegang tot jouw controlepaneel, e-mailaccounts of FTP met onjuiste gegevens kan leiden tot een tijdelijke of permanente blokkering van jouw IP-adres. Op deze pagina kun je direct zelf de oorzaak achterhalen en jouw IP adres deblokkeren. Om nieuwe blokkeringen te voorkomen adviseren wij de gebruikte inloggegevens na te lopen.

Was dit antwoord nuttig?

 Print dit artikel

Lees ook

Hoe voeg ik een MySQL database met gebruiker toe?

Bij de webhosting pakketten van Serveo kun je eenvoudig een MySQL database toevoegen. Hieronder...

Hoe voeg ik een "domain pointer" toe?

Login op uw DirectAdmin pakket; Ga naar "Domain Pointers" onder het menu 'Advanced Features'...

Mijn website nadert het dataverkeer limiet

Bij Serveo is er een beperking op het gebruik van dataverkeer variërend per hostingpakket (deze...

DNS omzeilen met een "hosts-file"

Wanneer je alvast aan een nieuwe website wilt werken terwijl de domeinnaam nog naar de bestaande...

Website uploaden via FTP

FTP staat voor File Transfer Protocol (protocol voor de overdracht van bestanden), een methode...